Wij zijn op zoek naar jou! Ja jij ja!!!!

26 juli 2022 19:00

Bestuur

Na de wedstrijd de gezelligheid van je team om je heen. Onder het genot van een alcoholisch of een non-alcoholische versnapering de wedstrijd analyseren! De kans die er 100 % in moest, discutabale handsbal of de speler die nooit buitenspel stond.

Ja jij ja!

Dit alles staat onder zware druk binnen onze sportvereniging. De vrijwilligers die middagdiensten draaien zijn maar dun gezaaid en we kunnen het rooster haast niet meer rond krijgen. Vrijwilligers zijn een belangrijke inkomstenbron (€ 12.000,00 per jaar) voor de sportvereniging en daarvan kunnen wij veel dingen betalen en de kosten laag houden! We zijn de hulp van vrijwilligers hard nodig! Dus??

Geef je op als vrijwilliger!!

Draai een bardienst mee of 2 in het jaar! Als je zegt een bardienst draaien dat is niet iets voor mij, wij zoeken ook nog leiders, mensen voor verschillende commisies en scheidsrechters.

Ken je iemand die geen lid is maar dit wel leuk lijkt geef hem of haar op!

Wat hebben wij te bieden:

• Persoonlijk ontwikkeling
  • Werkervaring (leidinggeven, horeca & coaching)
  • Opleidingen
  • Gezelligheid
  • Sociale contacten
  • Vrijwilligersavond
  • Je helpt s.v. Zalk

Geef je op!!

Vrijwilliger worden - Sportvereniging Zalk (svzalk.nl)