Man wat effectief.

Hatto Heim 7

26 augustus 2020 20:00

Om het seizoen goed te beginnen gelijk maar een “Europese week”. Na zaterdag de eerste wedstrijd gespeeld te hebben gelijk maar een midweekse wedstrijd. Hatto Heim 7 kwam naar sportpark “an de Steege” voor een vriendschappelijk potje. Met wat jongens die normaal alleen op woensdag trainen, ja Simon daar hoor jij ook bij, begonnen we aan de wedstrijd. Hatto Heim had het iets betere van het spel maar stonden 10 minuten al met 2-0 achter. Onze eerste aanval was gelijk raak. Aart zette met een prachtige steekbal Klaas vrij voor de keeper en die scoorde gelijk. De tweede uitbraak was ook raak. Klaas kon nu een voorzet van Aart simpel binnen tikken. We hadden het lastig met de veel van positiewisselende middenvelders maar nadat Hatto Heim twee keer scoorde hadden we het eigenlijk wel onder controle. Na de 2-2 ruststand gingen wij na rust verder waar we aan het begin van de wedstrijd mee begonnen waren. Binnen enkele minuten hadden we weer 2 keer gescoord. Eerst Jan Dirk na een steekbal van Gerrit van P. Aart scoorde met een bekeken schot in de hoek. Hatto Heim had hierna wel weer meer balbezit maar echt gevaarlijk werden ze niet. Na geklungel achterin scoorde Hatto Heim 10 minuten voor tijd nog de aansluitingstreffer maar verder lieten wij het niet komen. Eindstand 4-3, weer gewonnen en weer lekker aan de conditie gewerkt. Zaterdag de eerste bekerwedstrijd. De kortste route naar een prijs lijkt niet aan Zalk 3 besteed. Het regende alweer afmeldingen voor aanstaande zaterdag. Tegenstander in de eerste bekerwedstrijd WVF 14. Om 15:15 uur trappen we af in Westenholte.