Ongelukkige tweede helft nekt S.V.Zalk 3

8276AG
ZALK
tel. 038-3636466

Dinsdag 19 oktober, tot op heden geen keeper voor aanstaande zaterdag. Onze laatste hoop gaat even kijken of het gaat lukken met de studie.

Woensdag 20 oktober, onze laatste hoop bleek ijdele hoop. Hij was ook gevraagd om te werken en koos daar voor en moest nu echt in het weekend aan de studie.

Donderdag 21 oktober, want zijn de laatste opties? Wim, ik kan het niet maar vind keepen wel heel leuk. Hebben we een keer op doel gehad, elke bal op goal een goal tegen. Hendrik, is die er wel? Er staat nog mais op het land.

Vrijdag 22 oktober, de leider: zal ik maar een berichtje in de Zalk 3 app gooien met wie er wil keepen? Akkoord?

Vrijdagavond 22 oktober, 19:11 uur. Heren, wij hebben geen andere keeper kunnen vinden voor morgen. Nu de vraag wie wil er morgen keepen.

Vrijdagavond 22 oktober, 19:49 uur. Maarten, ik.

Eindelijk een keeper voor morgen en hij komt uit een keepersfamilie dus daar hebben we meer vertrouwen in dan in Wim. Alleen hebben we Maarten dit seizoen nog niet gezien en heeft hij 5 weken terug een liesoperatie gehad dus wat het wordt weten we niet.

Zaterdag 23 oktober, thuis tegen Oene. En tegen Oene maakt het voor ons eigenlijk niets uit. Uit en thuis altijd lastig. Het was weer dringen achterin. Selectie voor vandaag bestond uit 7 verdedigers. Naast Hendrik die de mais van het land had dus ook maar weer eens mee wou doen ook nog Dirk L uit Ut Tweede en onze eigen verdedigers nog. Dus 4 achterin, Henk als controleur en 2 verdedigers op de bank zou je zeggen er gaat geen al in vandaag. Toch stonden we al snel achter. Een ongelukkige uittrap van Maarten werd door de spits van Oene vakkundig over hem heen in het doel geschoten. Hierna pakten we het op en kwamen voor rust nog op een 3-1 voorsprong. Marik maakte de 1-1 rechtstreeks uit een corner. Sander zette Gerrit van P alleen voor de keeper die de 2-1 maakte en vlak voor rust maakte Matthijs de 3-1 met een bekeken schot. Geen vuiltje aan de lucht zou je denken. Met 3 wissels, waarvan 2 centraal achterin, begonnen we aan de 2e helft. Nou ja, Oene, wij stonden nog te slapen en Gerjan dacht dat een schot van Oene wel gepakt zou worden door de keeper maar als je geen “echte” keeper in de goal hebt dan is dat anders, 3-2. Hierna verloren we in de as Sander met een lies blessure en Gerrit van P met een hamstring blessure en daarmee verloren we te veel kwaliteit op het middenveld. We moesten wat omzettingen doen waardoor er een aantal spelers op posities kwamen waar de anders nooit staan. Oene maakte de 3-3 en de wedstrijd leek lang op een gelijkspel af te gaan. 10 minuten voor tijd leken onze kansen te keren met binnen een paar minuten toch een drietal goeie mogelijkheden. Deze werden gemist en uit een counter waarbij onze buitenspelval volledig de mist in ging maakte Oene de 3-4. Dit was tevens de eindstand. Door blessures een onnodige nederlaag. Volgende week spelen we tegen SEH 4. We trappen om 14:30 uur af in Heerde. Tot dan.