Nieuwe beperkende maatregelen

15 oktober 2020 13:00

Bestuur sv Zalk

Helaas opnieuw moeten we jullie allemaal inlichten over de nieuwe consequenties van de beperkende maatregelen vanwege het Coronavirus per woensdag 14 oktober 22.00 uur.

Gisteren heeft het bestuur van het MFD besloten dat de komende twee weken het dorpshuis dicht gaat. Zalen, kleedkamers, kantines, keuken, vergaderruimten en toiletten kunnen niet gebruikt worden.

Dit betekent voor de volgende sportactiviteiten van SV Zalk twee weken lang:

Zaalsporten:

• Alle zaalsporten stoppen voor jeugd en senioren die binnen plaatsvinden.
  • Buiten mogen senioren met maximaal 4 personen samen sporten mét 1,5 m. afstand houden zonder wedstrijdjes in teams.
    Leiding overlegt met leden wat er gedaan kan worden en of er wel of niet gesport wordt.

Leiding overlegt met Ellie Pot van TC Zaalsporten over de beschikbare tijden op het sportveld buiten.

Voetbal:

De voetbaljeugd tot 18 jaar mag buiten blijven trainen.
Wedstrijden vinden ook niet meer plaats. Ouders mogen kinderen alleen maar brengen en ophalen.
Voetbal-leiders overleggen de tijden met elkaar en i.o.m. de jeugdcommissie.

Het doel van alle beperkingen is zo veel mogelijk dat er minder mensen samenkomen die de kans vergroten op het elkaar eventueel besmetten.

We hopen dat iedereen zijn/haar best wil doen om het met elkaar vol te houden!

Het bestuur van SV Zalk

Wij verwijzen jullie ook graag naar de volgende websites voor actuele informatie omtrent het coronavirus i.c.m. sport:

spelregels_sport.jpg