Update maatregelen

4 november 2020 19:00

Bestuur sv Zalk

Gisteravond hebben wij allemaal kunnen horen dat de maatregelen in ons land weer aangescherpt worden.

Voor ons houdt dit in dat de jeugd t/m 17 jaar, gelukkig nog wel op dezelfde voet verder kan als afgelopen weken. Dit geldt voor zowel de voetbaljeugd als de gymnasten. (Ouders van de gymnasten krijgen via hun leiding bericht over de te hanteren looproutes m.b.t. het wegbrengen/ ophalen van de kinderen)

Sporters v.a. 18 jaar mogen echter niet meer met max. 4 personen samen sporten, dit is gewijzigd naar max. 2 personen.

Nog even in het kort:

Zaalsporten:

• Alle zaalsporten stoppen voor de senioren die binnen plaatsvinden.
  • Gymnasten t/m 17 jaar kunnen wel weer binnen sporten. (Volg de instructies m.b.t. looproutes voor het brengen/ halen van de kinderen)
  • Buiten mogen senioren met maximaal 2 personen samen sporten mét 1,5 m. afstand houden zonder wedstrijdjes in teams.
    Leiding overlegt met leden wat er gedaan kan worden en of er wel of niet gesport wordt.

Leiding overlegt met Ellie Pot van TC Zaalsporten over de beschikbare tijden op het sportveld buiten.

Voetbal:

De voetbaljeugd tot 18 jaar mag buiten blijven trainen en onderlinge wedstrijden blijven spelen.
Competitiewedstrijden vinden ook niet meer plaats. Ouders mogen kinderen alleen maar brengen en ophalen.
Voetbal-leiders overleggen de tijden met elkaar en i.o.m. de jeugdcommissie.

Het doel van alle beperkingen is zo veel mogelijk dat er minder mensen samenkomen die de kans vergroten op het elkaar eventueel besmetten.

We hopen dat iedereen zijn/haar best wil doen om het met elkaar vol te houden!

Het bestuur van SV Zalk

Wilt u de vorige berichten m.b.t. de maatregelen teruglezen, klik dan op onderstaande linkjes:
1) https://www.svzalk.nl/1/270/nieuwe-beperkende-maatregelen/
2) https://www.svzalk.nl/1/274/update-nieuwe-beperkende-maatregelen/