Algemene ledenvergadering gaat NIET door

20 november 2020 17:00

Bestuur sv Zalk

Wegens Covid-19 en de daarbij behorende maatregelen, delen wij u mee dat de ALV van vrijdag 27-11-2020 niet door gaat.

Wij gaan nog in overleg naar een eventueel vervolg! Wij zullen u hierover z.s.m. informeren.

Heeft u bepaalde zaken die u al wel graag met ons wilt bespreken? U mag altijd contact met ons opnemen! Dit mag rechtstreeks bij een van de bestuursleden óf via de algemene weg door een mail te sturen naar: [email protected] of per post: Sv Zalk, t.a.v. secretaris, van Dijksweg 26, 8276 BH Zalk.
(Dit geldt overigens niet alleen rondom de ALV, maar het hele jaar door.. Wij zijn altijd te benaderen voor vragen/ ideeën etc)