Versoepelingen per 19 mei

18 mei 2021 18:00

Bestuur sv Zalk

Eindelijk, er zijn weer wat versoepelingen voor het sporten! V.a. morgen 19 mei is het weer toegestaan om binnen te kunnen sporten, ook mogen de volwassenen v.a. 27 jaar buiten weer in groepsverband – wel op 1,5 meter afstand – sporten!

Even in het kort de spelregels vanuit de rijksoverheid:

Jeugd t/m 17 jaar:

• Gezamenlijk sporten buiten én binnen is weer toegestaan; er hoeft géén rekening gehouden te worden met de 1,5 meter afstand.
  • Wedstrijden zijn alleen toegestaan tussen teams van dezelfde sportclub

Vanaf 18 t/m 26 jaar:

• Buiten gezamenlijk sporten is toegestaan. 1,5 meter afstand houden is niet verplicht.
  • Binnen sporten mag met max. 2 personen, op 1,5 meter afstand.
    • Per binnenruimte is er wel een max. van 30 personen.
  • Wedstrijden zijn alleen toegestaan tussen teams van dezelfde sportclub
  • Geen publiek

Vanaf 27 jaar:

• Buiten sporten in groepsverband op 1,5 meter is weer toegestaan.
    • groepsgrootte is 30 personen.
  • Binnen sporten mag met max. 2 personen, op 1,5 meter afstand.
    • Per binnenruimte is er wel een max. van 30 personen.
  • Geen wedstrijden
  • Geen publiek

Algemeen:

• Kleedkamers en douches blijven gesloten!
  • Kantine blijft gesloten!

Voor meer info kijk op: Spelregels voor sporten tijdens corona per 19 mei | Publicatie | Rijksoverheid.nl

Wij vragen jullie om je aan deze spelregels te houden!

Trainers/ leiding heeft zelf contact met hun contactpersoon binnen het bestuur. (Zaal = Ellie/ Voetbal = Matthijs)
Sporters worden door de eigen trainer/ leiding geïnformeerd over de voor jullie geldende spelregels.

Heb je nog vragen? Stel ze gerust! Mail ons via: [email protected] of vraag het rechtstreeks aan een van de bestuursleden.

Het bestuur van sv Zalk

Graag verwijzen wij jullie ook naar de volgende websites, mochten jullie meer informatie willen omtrent Sport&Corona: