Covid-19

Sport & Corona - update versoepelingen

18 januari 11:15  Bij deze een update m.b.t. Sport & Corona m.i.v. 15 januari jl.meer »

Sport & Corona - update

24 december 9:45  Bij deze een update m.b.t. de nieuwe maatregelen rondom Sport&Corona:meer »

Sport & Corona - update

30 november 8:45  Vanuit de Gemeente Kampen hebben wij het volgende bericht ontvangen m.b.t. de nieuwe maatregelen rondom Sport & Corona. Deze maatregelen zijn ook voor onze club van toepassing:meer »

Versoepelingen per 19 mei

18 mei 18:00  Eindelijk, er zijn weer wat versoepelingen voor het sporten! V.a. morgen 19 mei is het weer toegestaan om binnen te kunnen sporten, ook mogen de volwassenen v.a. 27 jaar buiten weer in groepsverband – wel op 1,5 meter afstand – sporten!meer »

Nieuwjaarsreceptie gaat NIET door

28 december 10:00  De geplande nieuwjaarsreceptie op zaterdag 2 januari a.s., gaat NIET door.meer »

Sponsorkliks

16 december 19:00  Tijdens deze lockdown zijn de meeste winkels gesloten en wordt er meer online geshopt! Denk je voordat je online gaat shoppen ook even aan Sponsorkliks? Zo sponsor je de club gratis!! meer »

Ga naar archief