Communicatiecommissie

Leden:
  • Vacant (Websitebeheer + maken PR uitingen/ aankondigingen)
  • Vacant (Websitebeheer)

De communicatiecommissie is verantwoordelijk voor alle interne en externe communicatie van S.V. Zalk. Dit houdt in dat de commissie de volgende taken uitvoert:

• Bijhouden en beheren van de website en Facebook.
  • Het produceren van een nieuwsbrief (kwartaal) en presentatiegids (één per jaar).
  • Het maken van PR uitingen en aankondigingen.
  • In samenwerking met de sponsorcommissie het produceren van een sponsorpagina in de regionale kranten.
Als commissie moeten wij op de hoogte gehouden worden van alle activiteiten die uit naam van S.V. Zalk worden georganiseerd. Wij zorgen ervoor dat er op gepaste manier bekendheid aan gegeven wordt. Om een eenduidig beeld te geven van de vereniging, zullen wij ervoor zorgen dat er een flyer gemaakt wordt in de huisstijl van S.V. Zalk. Dus wil je iets organiseren binnen de vereniging? Neem altijd eerst contact op met de communicatiecommissie voordat je bekendheid gaat geven aan de activiteit. We kunnen dan samen overleggen welke acties er ondernomen moeten worden.

Voor vragen met betrekking tot de communicatiecommissie kun je mailen naar [email protected]