Werk aan de winkel.

8276AG
ZALK
tel. 038-3636466

De laatste bekerwedstrijd speelden we op zaterdag 18 september, tegenstander VSCO 7. Een team waar de gemiddelde leeftijd een beetje hetzelfde was als die van ons, Klaas was afwezig dus dan schiet onze gemiddelde leeftijd omlaag. Met Jonas van Ut Tweede en Dirk nog achter de hand kwamen we op een selectie uit van 14 man. De eerste helft ging gelijk op en VSCO liet ons in balbezit voetballen. We stonden al snel 1-0 achter door een foutje achterin van Jonas. De kansen die wji kregen waren niet besteed aan Matthijs en Martijn. Het leek erop dat wij zouden blijven duwen en niet toeslaan. Scoren is sowieso moeilijk voor ons en de leider is dan ook nog steeds op zoek naar de ideale mensen voorin. Na 35 minuten veranderde de wedstrijd. Wij kregen een corner tegen die wij waarna een snelle counter van ons volgde. Een speler van VSCO die aan de zijkant water stond te drinken rende naar het midden en met een onbesuisde actie torpedeerde hij Marik. Hij leek er zelf meer last van te hebben dan Marik maar de scheidsrechter gaf de rode kaart. De meningen waren een beetje verdeeld aan beide kanten. De vond rood zwaar, de ander vond geel ook prima en een ander vond rood meer dan terecht. Persoonlijk denk ik dat de scheidsrechter slecht geslapen heeft van deze geheel onterechte rode kaart. Maar ja, dat is mijn mening. We probeerden voor rust nog op gelijke hoogte te komen maar dat lukte niet. Na rust probeerde we het met verse krachten Arnoud en Henk maar ook bij VSCO stonden ineens een paar verse jongens in het veld. Schenen 5 minuten voor rust te zijn aangekomen en voordat we het wisten kregen we twee goals tegen. Twee keer een counter over de rechterkant. Gerrit deed niet snel daarna nog iets terug met een schot van dichtbij en dachten we nog terug te komen in de wedstrijd. Maar VSCO bleef organisatorisch goed staan en werd met counters telkens weer gevaarlijk. Wij hadden niet de power om het tempo hoog te houden en zo de man meer situatie uit te spelen. En toen zelf onze stabiele factor Ralf deelde in de malaise door een Pasveertje te doen wisten we dat het er vandaag niet meer in zou zitten. VSCO scoorde nog een keer en zo werden we in onze laatste wedstrijd voor aanvang van de competitie nog getrakteerd op een dikke nederlaag, 1-5 ondanks meer dan een helft met een man meer op het veld. Genoeg werk aan de winkel dus voor de leider om volgende week alle poppetjes op het juiste plekkie te zetten. We beginnen de competitie in Westenholte tegen WVF 14 aanvang 14:00 een iets normalere tijd dan de 12:00 en 12:30 van de afgelopen 4 weken. Mocht u echt niks te doen hebben dan zien wij u graag op sportpark de Weide Steen. Tot dan.